A gscheida Mau

Gedicht zum Thema Erfahrung

von  HEMM

A gaunz a Gscheida frogt mi do glott,
mit wos hert a Dokta deinen Körper ob.
I sog des nennt ma Stethoskop,
sogt er des stimmt, du griegst mei Lob

Daun frogt er wia kaun i des mochn,
mit wos siach i gaunz winzig klane Sochn?
Do nimmst a Mikroskop dazua,
drauf er: „Du bist a gscheida Bua“.

Laungsaum grieg i zu dir Vertraun,
mit wos kaunst durch a 2 Meter dicke Mauer schaun?
I denk und denk und kumm net drauf,
er grinst scho bled und locht mi aus.

Hob glaubt du bist a gscheida Mau,
waunst des net wast bist bledn, net schlau!
Dazur braucht ma  kane Gspenster,
i schau afoch durch die Fenster.

Möchtest Du einen Kommentar abgeben?
Diesen Text kommentieren

Kommentare zu diesem Text


 Jorge (29.05.16)
2 m dicke Mauern - das nenn ich stabile Bauweise. Hier sind’s vielleicht 25 cm dicke Mauern.
saludos
Jorge

 HEMM meinte dazu am 29.05.16:
Ja lieber Jorge, im uralten Österreich gib es noch Burgen und vor wenigen Wochen war ich mit allen meinen Vereinsmitgliedern auf der Ritterburg Lockenhaus, da war die Mauer mehr als 2 m und sie hatte auch Fenster.

Liebe Grüße zu dir
Helmut
Graeculus (69)
(29.05.16)
Dieser Kommentar ist nur für eingeloggte Benutzer lesbar.

 HEMM antwortete darauf am 30.05.16:
Danke mein Freund.
Einige Vereinsmitglieder machen nur Gedichte aus Witze die sie lesen, oft sehr lustige.
Für mich aber nur sehr selten geeignet, die meisten 98% meiner Texte sind aus meinem Kopf ohne "Hilfsmitteln" Witze.

LG
Möchtest Du einen Kommentar abgeben?
Diesen Text kommentieren
Zur Zeit online:
keinVerlag.de auf Facebook keinVerlag.de auf Twitter keinVerlag.de auf Instagram