Dialog meiner Schulterbewohner (Ja, sie sprechen englisch mit mir und ich antworte entsprechend.)

Dialog zum Thema Gegensätze

von  BLACKHEART

Engelchen: "HOLY MOSES, there’s a CANDLEMASS in the METAL CHURCH."

Teufelchen: "Remember, you’re ATHEIST."

"Don’t drink from his POISON. It’s pure VENOM."

"And you are the IRON SAVIOR, huh? That’s pure HYPOCRISY."

"To hear those words from the JUDAS PRIEST himself makes me laugh. Sounds like a KILLING JOKE to me."

"You’re even worse then PESTILENCE. If you weren’t out of my reach, I’d come OVER KILL you and do things with your CANNIBAL CORPSE, SATAN would DREAM EVIL about."

"Oh, you’re such a NASTY SAVAGE. Why can’t you come DOWN and let go of your DAMAGEPLAN?"

"I won’t let go, I’m RUNNING WILD. Listen to my MYSTIC PROPHECY: On a BLACK SABBATH, PAIN and DESTRUCTION shall come over you!"

"Did you read that from your TAROT, or is it just a NIGHTWISH?"

"Why isn’t there a TOKYO BLADE, when one is needed?"

"I could borrow you my SACRED STEEL."

"Go to HELL."

"Through HEAVEN’S GATE."

"Guys, shut up! I’m trying to write something, but you’re causing me a f*cking MOTÖRHEAD. Listen! This is my FREEDOM CALL. And now get off before I’m getting in RAGE. Damn!"

"Come on, let’s let HIM alone for a while. Want a TANKARD of beer?"

"HELLYEAH!"

"Finally! Now, why should I be afraid of DEATH? I already live in HEAVEN AND HELL."

Hinweis: Du kannst diesen Text leider nicht kommentieren, da der Verfasser keine Kommentare von nicht angemeldeten Nutzern erlaubt.

Kommentare zu diesem Text

Dostojewskaja (29)
(06.07.12)
Dieser Kommentar ist nur für eingeloggte Benutzer lesbar.

 Melodia meinte dazu am 07.07.12:
leute.... ihr seit geil!^^

 DariusTech (26.08.12)
rofl
Witziger Einfall! Und gut umgesetzt.^^
lg Darius
Zur Zeit online:
keinVerlag.de auf Facebook keinVerlag.de auf Twitter keinVerlag.de auf Instagram