I doch itta

Text zum Thema Sprache/ Sprachen

von  Feuervogel

Sia, i muas do etzt amoal ebes klarstella, gell. I be fei koin Schwob, noi, wia kommet au sia dao druff? He, blos weil i so a bleede Goscha hau? He, do ham mer se wiadr dia bleede Vorurdeile. Gell, doa guget se bleed, denn sia hon jo dengt sia hen koine. He,he..I be fei H-a-n-s-e-a-t-i-n, sia ond doa be i fei stolz druff. Ja, dengat se nurr, i kom aus L-ü-b-e-ck,..des hättat sia it dengt, gell. Des han i etzt oifach au mol saga missa. Joa ond i liab fei des M-a-r-z-i-p-a-n, mei isch des fei. So, etzt han i sia au mol uffklärt wo i so herkomm, abr oigendlich entressiert sia des jo eh itta. Odr, stemmt, odr hau i Recht? He.

Michaela Möller


Anmerkung von Feuervogel:

doa geits au nix zur Herkunft, doa hau i Sprache gnomma...mei, doa sett moal oiner dia Wörter ufffülla mit a baar nuie,...

Hinweis: Du kannst diesen Text leider nicht kommentieren, da der Verfasser keine Kommentare von nicht angemeldeten Nutzern erlaubt.

Kommentare zu diesem Text

mmazzurro (56)
(13.08.09)
Dieser Kommentar ist nur für eingeloggte Benutzer lesbar.

 Feuervogel meinte dazu am 13.08.09:
mei, oiner der mi verstoht ond au no derselbe Gschmack hot...scheee...LG Ela
Christianna (49)
(13.08.09)
Dieser Kommentar ist nur für eingeloggte Benutzer lesbar.
D_Epperlein (57)
(14.08.09)
Dieser Kommentar ist nur für eingeloggte Benutzer lesbar.
Zur Zeit online:
keinVerlag.de auf Facebook keinVerlag.de auf Twitter keinVerlag.de auf Instagram